Storno podmínky
Poskytovatelem služeb a ubytování je:
RABEN OSTRAVA, s.r.o.
IČ: 25847481
Senovážné náměstí 978/23, Nové Město, 110 00 Praha 1
Zapsána u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 177559
(dále jen „Provozovatel“)
I.
Úvodní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou vydány v souladu
s ustanoveními § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen
„OZ“).
2. Předmětem těchto VOP Provozovatele je stanovení podmínek realizaceubytovacích a
souvisejících služeb objednateli (dále jen „Zákazník“). VOP jsou nedílnousoučástí
všech ujednání mezi Provozovatelem a Zákazníkem. Potvrzením nabídky
Provozovatele, případně rezervace Zákazníka, akceptuje a přijímá Zákazník
následující VOP za závazné pro všechna plnění související s předmětem VOP.
II.
Objednávka služeb
1. Zákazník je oprávněn objednat pobyt u Provozovatele písemnou formou, a toemailem
či odesláním vyplněného webového formuláře. Zákazník je oprávněn objednat pobytu
Provozovatele rovněž telefonicky, avšak v takovém případě je povinen tuto
objednávku potvrdit písemně dle věty první tohoto odstavce, když v takovémpřípadě
je objednávka Provozovatelem přijata až po písemném potvrzení.
2. Zákazník je oprávněn provést objednávku pro sebe či ve prospěch třetí osoby,když
Provozovatel objednávku potvrzuje zpravidla emailem. Pro objednávce Zákazníkmusí
uvést:
a. Jméno a příjmení Zákazníka,
b. Termín pobytu,
c. Kontaktní údaje Zákazníka (tel. číslo, adresu trvalého bydliště, email),
d. Způsob úhrady pobytu,
e. Počet objednaných osob.
2
3. Provozovatel rezervaci zpracuje do 24 hodin, pokud se nevyskytnou technickéči jiné
obtíže. V rámci potvrzení objednávky Provozovatel rezervaci potvrdí, stanovízálohu,
zamítne rezervaci či navrhne Zákazníkovi jiný termín.
4. Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením od Provozovatele (email,SMS
zpráva). Zákazník je povinen se s potvrzením seznámit a do 24 hodin nahlásit
případné změny.
5. Potvrzená objednávka je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cenje
závazný jejich rozpis v potvrzení objednávky.
III.
Platební podmínky
1. Po potvrzení objednávky je Zákazník povinen uhradit 50% z ceny za ubytování,a to
dle pokynů Provozovatele v potvrzení objednávky. Tuto úhradu je Zákazníkpovinen
splnit do pěti dnů od potvrzení objednávky Provozovatelem. Úhradou zálohy se
rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet Provozovatele, není-lidohodnuto
jinak. Pokud není záloha Zákazníkem řádně a včas uhrazena, vyhrazuje si
Provozovatele právo zrušit uzavřenou objednávku a požadovat po Zákazníkovi
příslušný poplatek za zrušení objednávky dle čl. III. odst. 5 těchto VOP.
2. Cenu za ubytování a služby, jakož i zálohu, se Zákazník zavazuje uhradit:
a. Převodem na bankovní účet Provozovatele (v takovém případě je Zákazník
povinen předložit při příjezdu Provozovateli potvrzení o úhradě);
b. Platební kartou formou online platby přes platební bránu;
c. Ve výjimečných případech po předchozí písemné dohodě v hotovosti či
platební kartou při příjezdu.
3. Doplatek ceny za ubytování musí být uhrazen nejpozději v den příjezdu kpobytu,
pokud se strany nedohodnou písemně jinak.
4. Jestliže se Zákazník dostane do prodlení s úhradou platby za poskytnutéslužby, má
Provozovatele právo zrušit již potvrzenou rezervaci Zákazníka a požadovat po
Zákazníkovi vedle zaplacení dlužné částky také zákonný úrok z prodlení z dlužné
částky. Provozovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu Zákazníka
k uhrazení jeho nejstarší pohledávky, kterou má vůči Zákazníkovi po lhůtěsplatnosti.
5. Za situace, kdy Zákazník jakkoli zruší či odstoupí od uzavřené smlouvy, jepovinen
hradit Provozovateli níže uvedené storno poplatky z celkové ceny pobytu, a tove výši:
a. 0% ze složené zálohy na cenu pobytu, pokud ke zrušení či odstoupení dojde
nejpozději 20 dní před zahájením pobytu;
3
b. 30% ze složené zálohy na cenu pobytu, pokud ke zrušení či odstoupenídojde
méně než 20 dní před zahájením pobytu;
c. 50% ze složené zálohy na cenu pobytu, pokud ke zrušení či odstoupení dojde
méně než 14 dní před zahájením pobytu;
d. 100% ze složené zálohy na cenu pobytu, pokud ke zrušení či odstoupení dojde
méně než 7 dní před zahájením pobytu.
6. Pokud Zákazník nenastoupí ve sjednaném termínu ubytování a ani svouobjednávku
písemně nezruší, je rezervace zrušena a Zákazníkovi je účtováno 100% ze složené
zálohy na cenu pobytu.
7. V případě, že dojde mezi Provozovatelem a Zákazníkem k dohodě o posunutítermínu
ubytování, je Zákazník, v případě následného zrušení objednávky, vždy povinen
uhradit storno poplatek ve výši 100% ze složené zálohy na cenu pobytu, a to bez
ohledu na počet dní, které předchází zahájení pobytu. To platí, nedohodne-li se
Provozovatel se Zákazníkem písemně jinak.
IV.
Práva a povinnosti Zákazníka
1. K čerpání zaplacených služeb opravňuje Zákazníka potvrzená rezervace.Zákazník je
povinen na této objednávce překontrolovat správnost údajů. Při zjištěníjakékoliv
nesrovnalosti kontaktuje Zákazník Provozovatele emailem či telefonicky, když
v opačném případě Provozovatel za nesprávnost údajů neodpovídá.
2. Při nástupu se Zákazník prokáže občanským průkazem, pasem nebo jinýmprůkazem
totožnosti s fotkou.
3. Po splnění formalit dle pracovníka Provozovatele je Zákazník ubytován a jsoumu
poskytnuty další informace k pobytu či k dalším objednaným službám.
4. Zákazník je oprávněn užívat po dohodnutou dobu přidělený pokoj, a to šetrněa tak,
aby nedocházelo k poškození pokoje a jeho vybavení.
5. Pokoj je Zákazníkovi předán vždy od 15:00 do 20:00 hod., pokud seProvozovatel se
Zákazníkem nedohodne písemně jinak.
6. Zákazník je povinen zacházet s majetkem Provozovatele s patřičnou péčí ašetrně.
Každou zjištěnou závadu nebo škodu na zařízení je Zákazník povinen neprodleně
hlásit Provozovateli. Zákazník je povinen udržovat pořádek a čistotu v pokoji a
v dalších prostorách ubytovacího zařízení.
7. Zákazník je povinen dodržovat noční klid v době od 22:00 hod do 6:00 hod.
4
8. Zákazník je povinen zabezpečit soukromé věci tak, aby nemohlo dojít k jejichzcizení.
9. Zákazník má právo reklamovat případné vady poskytovaných služeb. Tyto vadyje
povinen reklamovat u Provozovatele, a to včas, bez zbytečného odkladu tak, abymohl
Provozovatel případně sjednat nápravu.
10. Zákazník je povinen při nástupu ubytování převzít klíč od přidělenéhopokoje. Ztrátu
klíče je Zákazník povinen neprodleně bez zbytečného odkladu oznámitProvozovateli.
V takovém případě je Zákazník povinen uhradit výdaje spojené s výměnou vložky,
klíčů apod., resp. další náklady, které bude Provozovatel nucen vynaložit na
odstranění touto ztrátou vyvolaných následků.
11. Zákazník je povinen nejpozději v okamžiku odjezdu zaplatit další náklady,které
vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadoval on sám anebo hosté, kteřího
doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty. V této lhůtě je rovněžpovinen
uhradit případné škody způsobené Provozovateli.
12. Zákazník odpovídá za osoby, které za ním přišly na návštěvu po celou dobujejich
pobytu v objektu, a je povinen je doprovázet při jejich průchodu společnými
prostorami objektu. Pro návštěvy Zákazníka platí stejné povinnosti jako pro
Zákazníka. Provozovatel má právo, podle vlastního uvážení, neumožnit vstup jiné
osobě do objektu a nebo takovou osobu následně z objektu vykázat.
13. Zákazník ručí a odpovídá Provozovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobíon nebo
jeho host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle Zákazníka využívají
služeb Provozovatele.
14. Zákazník je povinen předat pokoj Provozovateli ve stavu, v jakém jejpřevzal. V
případě, že Zákazník nepředá Provozovateli pokoj ve stavu, v jakém jej převzal,je
Provozovatel oprávněn vyčíslit Zákazníkovi náhradu škody do výše nákladů
spojených s uvedením pokoje do původního stavu.
15. Zákazník je povinen uvolnit pokoj v den odjezdu do 10:00 hod., pokud se s
Provozovatelem nedohodl jinak. V případě, že Zákazník neuvolní pokoj ve
stanoveném čase, je Provozovatel oprávněný Zákazníkovi účtovat další pobytovýden
nebo osobní zavazadla Zákazníka vystěhovat, uskladnit na náklady tohotoZákazníka a
zajistit tak, aby nedošlo k omezení práv dalších Zákazníků.
16. Zákazník pak zejména není oprávněn:
a. Umožnit vstup, pobyt a přespání v ubytovacím zařízení třetím osobám,
půjčovat klíče od ubytovacího zařízení třetím osobám;
b. přemísťovat nábytek do jiných pokojů nebo prostor bez souhlasu
Provozovatele;
5
c. kouřit v prostorách ubytovacího zařízení;
d. vnášet do ubytovacího zařízení a mít v užívaném prostoru resp. pokoji:
hořlavé, výbušné a zápalné látky, zbraně, drogy (vč. marihuany), neskladné
předměty, plynové spotřebiče, elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické
varné plotýnky apod.;
e. znečišťovat či jinak znehodnocovat pokoj, společné prostory a okolí
ubytovacího zařízení.
17. V rámci pobytu je Zákazník povinen v ubytovacím zařízení Provozovateledodržovat
základní pravidla společenského soužití, tolerance a vzájemného respektu vesmyslu
občanského zákoníku, dodržování nočního klidu, dodržování pořádku a čistoty ve
všech prostorách uvnitř objektu a v jeho bezprostředním okolí. Za porušenípovinností
uvedených těchto VOP je Provozovatel oprávněn vyměřit Zákazníkovi peněžnípokutu
do výše 1 000 Kč.
18. Právo na ubytování v ubytovacím zařízení Zákazníkovi zaniká k poslednímudni
ubytování uvedenému v potvrzení objednávky ubytování Provozovatelem.
19. Právo na ubytování zaniká okamžitě, kdy Zákazník poruší tyto VOP nebohrubým
způsobem porušil pravidla společenského soužití nebo v případě, kdyProvozovateli
neuhradí ubytovací služby dle dohody. V takovém případě může Provozovatelukončit
ubytovací služby i bez nároků na vrácení zbývající částky za ubytování.
20. Právo na ubytování v ubytovacím zařízení zaniká Zákazníkovi posledním dnemdo
doby, na kterou jsou ubytovací služby uhrazeny. Zákazník je povinen opustitpokoj a
předat Provozovateli jej včetně všech náležitostí do10:00 hodin. Nedodrženítéto
povinnosti podléhá pokutě 1.000,-Kč. V případě skončení ubytování nemá Zákazník
právo na přidělení náhradního ubytování.
21. Pokud Zákazník nevyklidí ubytovací prostor ve smyslu předchozího odstavce,je
Provozovatel oprávněn majetek Zákazníka na náklady Zákazníka vystěhovat.
Provozovatel v těchto případech schraňuje majetek Zákazníka po dobu 2 týdnů ve
svých prostorách a po této době jej může zlikvidovat, a nebo pro odvoz aschraňování
věcí Zákazníka zajistí třetí osobu na náklady Zákazníka.
V.
Práva a povinnosti Provozovatele
1. Provozovatel má právo ve výjimečných případech poskytnout Zákazníkovi jiné
ubytování, než bylo původně ujednáno, a to za situace, kdy se nijak podstatněneliší od
potvrzené objednávky.
2. Provozovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat, resp. jevyúčtovávat
průběžně.
6
3. Provozovatel je oprávněn prodloužit pobyt Zákazníkovi jen v případě, že má
Provozovatel k dispozici volnou kapacitu.
4. V případě, že Zákazník ukončí svůj pobyt dříve, než bylo sjednáno vpotvrzení
objednávky, Provozovatel má právo účtovat Zákazníkovi částku za celý pobytvčetně
služeb.
5. Provozovatel je oprávněn ukončit poskytování služeb Zákazníkovi a odstoupitod
smlouvy s okamžitou platností a bez nároku Zákazníka na vrácení peněz, když:
a. Zákazník úmyslně nebo nedbale poškozuje majetek Provozovatel, či jeho
chování je v rozporu se zásadami slušného společenského chování, morálkou
nebo obtěžuje svým chováním třetí osoby;
b. z důvodu zásahu vyšší moci.
VI.
Osobní údaje
1. Všechny informace, které při poskytování služeb a ubytování Provozovatel
zpracovává o Zákazníkovi jsou důvěrné a bude s nimi tak Provozovatelemzacházeno.
Bez písemného svolení, není Provozovatel údaje o Zákazníkovi užívat jiným
způsobem než za účelem plnění ze smlouvy.
VII.
Závěrečná ustanovení
1. Tyto VOP jsou platné a účinné ve znění uvedeném na internetových stránkách
Provozovatele. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny, kdy Provozovatel má
právo jednostranně tyto podmínky měnit.
2. V případě, že nastane situace, kterou tyto VOP neupravují, je Provozovateloprávněn o
této situaci rozhodnout s konečnou platností bez možnosti odvolání.
3. Zasláním objednávky ubytování Provozovateli Zákazník rovněž souhlasí stěmito
VOP.
4. Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 16.6.2022.
V Praze dne 16.6.2022
Martin Bešel
Provozní penzionu
RABEN OSTRAVA, s.r.o.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing